گروه های خبری
گزارش تصویری
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : علی اسلامی مدیر عامل در این گردهمایی وظیفه ی پرسنل وصول مطالبات را بسیار حساس برشمرد و گفت : این کار نیاز به بردباری،صبر،ارتباط صمیمی با مشترک و ... دارد .
اسلامی بیان کرد : خدمت رسانی در حوزه ی آب بسیار اهمیت دارد چرا که آب مقدمه ی تمام عبادات است و اگر همه ی ما تلاش نکنیم و در خدمت رسانی کوتاهی شود باید در برابر خداوند پاسخگو باشیم .
وی خاطر نشان کرد : اطمینان داشته باشیم افرادی که در حوزه ی آب و فاضلاب فعالیت دارند اگر با خلوص نیت وظایفشان را انجام دهند خداوند در تمام ابعاد زندگی حمایتش می کند .
وی با اشاره به این که اکثر شهروندان قبوض آب خود را به موقع پرداخت می کنند افزود : مشترکین باید بدانند که پرداخت به موقع قبوض بحث شرعی و اخلاقی دارد .
مدیر عامل شرکت در پایان ، احترام گذاشتن به مشترکین ، داشتن آرامش ، مهربانی و ... را از ویژگی های مهم پرسنل در این حوزه دانست .
در ادامه این گردهمایی با حضور ابوالفضل آزادنیا روان شناس ، آموزش های تخصصی لازم در زمینه های چگونگی برخورداری از روابط عمومی بالا ، برقراری ارتباط مؤثر با مشترکین و ... به پرسنل داده شد .
هم چنین در این گردهمایی پرسنل با مباحث تخصصی در حوزه ی حقوق نیز آشنا شدند .
در پایان این گردهمایی ، از چهار نفر از پرسنل برگزیده در حوزه وصول مطالبات تجلیل شد .