گروه های خبری
گزارش تصویری
محمد حسین شرعیاتی با اشاره به این که موقعیت جغرافیایی استان و کمبود آب آن یک واقعیت انکار ناپذیر است ، اظهار داشت : مدیریت صحیح آب در بخش های مختلف شرب،صنعت و کشاورزی ، در یزد یک امرضروری است
شرعیاتی خاطر نشان کرد : روابط عمومی شرکت آبفا از ابتدای سال جاری اقدامات فرهنگی متفاوتی در راستای مدیریت مصرف انجام داده است که از جمله آن ها می توان به ، اجرای پویش تبلیغاتی با همکاری سازمان ها و ادرات استان ، نصب بنر هایی با موضوع ضرورت صرفه جویی در یزد در مدارس ستاد اسکان در ایام نوروز ، نصب بنر های صرفه جویی در سطح شهر با همکاری سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری اشاره کرد .
وی ، برگزاری پویش خانه تکانی با مدیریت مصرف آب در مدارس استان ، تهیه و پخش مصاحبه رادیویی در خصوص وضعیت آب و لزوم صرفه جویی ، چاپ پیام های آموزشی در مطبوعات ، تهیه و پخش تیزر تلویزیونی ، برگزاری پویش آموزشی آب قلب کویر در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد ، برگزاری هم اندیشی مدیران صنعت آب و برق با ائمه ی جماعت استان جهت ترویج فرهنگ صرفه جویی را از دیگر اقدامات این واحد در راستای فرهنگ سازی عنوان کرد .
مدیر روابط عمومی آبفا ، هم چنین حضور مدیران صنعت آب استان در نشست با اهالی رسانه به میزبانی استانداری ، انتشار پیام های آموزشی بر روی سایت شرکت ، ارسال و انتشار کلیپ های آموزشی و فرهنگی با موضوع آب در فضای مجازی ، تهیه و ارسال بروشور آشنایی با لوازم کاهنده مصرف و روش های صرفه جویی به تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان با همکاری استانداری و نصب بنر های مرتبط در سطح شهرهای استان با همکاری شهرداری ها را از دیگر فعالیت های فرهنگی این شرکت نام برد .
شرعیاتی در پایان ضمن تشکر از صبوری و همکاری شهروندان در خصوص شرایط آبی استان ، خواهان استمرار این همراهی شد .
1402/03/13
1402/03/02