گروه های خبری
گزارش تصویری
بهصورت غیرحضوری انجام میشود
به گزارش روابط عمومی ؛ احمد سرتیپ زاده گفت: برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان ، همه مراحل خدماتی تنها با برقراری تماس با شماره تلفن 122 ثبت و قابل پیگیری است.
سرتیپ زاده اظهار داشت : در این فرآیند درخواست متقاضیان توسط کارشناسان دفتر خدمات الکترونیک مشترکین ثبت و پس از بررسی شرایط و مدارک جهت انجام درخواست بلافاصله بهصورت برخط (آنلاین) به امور یا شهر مرتبط ارجاع داده میشود.
سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواستهای مشترکان گفت : برای ارسال مدارک جهت انجام امور نیازی به حضور در شرکت نبوده و به صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می گردد.
او در پایان افزود : ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان یزد علاوه بر تلفن ارتباطی 122 از طریق میزخدمت الکترونیک سایت شرکت آبفا به نشانی https://abfayazd.ir فراهم است.
1403/08/12