گزارش تصویری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد:

شاخص برخورداری آب شهری در یزد به 99.8 درصد رسید

اصغر ریاضتی صبح امروز در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به 20 روستای شهرستان بافق با اشاره به اینکه وضعیت آبرسانی در استان یزد به صورت روزانه پایش می شود اظهار داشت: همکاران ما به طور روزانه با توجه به شرایط موجود، وضعیت آب را پایش و بررسی می کنند تا در صورت وجود مشکل به سرعت موضوع برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد :وی خاطرنشان کرد: با توجه به نشست های مکرری که در زمینه تامین آب و آبرسانی در نقاط مختلف صورت گرفته، تلاش شده که امسال با کمترین مشکل و بحرانی از این وضعیت عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد خاطرنشان کرد: شاخص برخورداری استان یزد به لحاظ آب شهری 99 و هشت دهم درصد است که نشان از تلاش هایی است که در استان صورت گرفته است.

ریاضتی در ارتباط با پروژه های افتتاحی امروز این شرکت افزود: امروز پروژه هایی که به دست وزیر محترم در استان یزد افتتاح می شود، در جهت ایمن سازی و کمک به پایداری آب در بخش شهری است و در بخش روستایی هم با افتتاح پروژه آبرسانی به 70 روستای استان یزد، در مجموع شاخص کلی ما از 63 درصد بهره مندی به 68 درصد می رسد.

این مقام مسئول افزود: همین الان ما در حال اجرای آبرسانی و تامین آب 400 روستا در سطح استان هستیم و تا اواخر شهریور با افزایش 30 روستای دیگر به این تعداد؛ شاخص 68 درصد استان به 71 درصد می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با تمام توان برای رسیدن به شاخص های کشوری در حوزه آبرسانی روستایی در حال حرکت است گفت: در بخش فاضلاب شرایط به گونه ای بوده که شاخص برخورداری جمعیت شهری استان یزد در حال حاضر 27 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد افزود: با افتتاح تصفیه خانه بافق به دست وزیر محترم، امروز این شاخص در شهرستان بافق به 75 درصد و در کل استان یزد به 32 درصد می رسد.

ریاضتی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دو تصفیه خانه با پیشرفت بالای 85 درصد داریم که تا دو ماه آینده این دو مورد هم به بهره برداری می رسد و شاخص ما با افزایش 11 درصدی به عدد 43 درصد در کل استان می رسد.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم با افتتاح پروژه های فاضلاب در استان یزد، شاخص یزد را به میانگین کشوری که نزدیک به 55 درصد است برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه آب رسانی به تمام روستاهای شهرستان بافق به مرحله نهایی می رسد و تنها دو روستای دیگر باقی می ماند که عملیات آبرسانی آنها هم درحال انجام است و به این صورت با افتتاح پروژه آب رسانی به 20 روستای این شهرستان، تمام روستاهای بافق به آب دسترسی پیدا می کنند.

کد خبر: 984
  تاریخ خبر : 1400/03/25
 روابط عمومی
 1002
  نظرات کاربران (2)
  • فاطمه

    1400/03/25 11:12:16
    0 0

    ریاضتی نامی تکرار نشدنی در صنعت آب و فاضلاب

    پاسخ

      دیدگاه کاربران
  • ایمان

    1400/04/03 07:02:45
    0 0

    بالاخره یه مدیر به درد بخور تو این مجموعه پیدا شد

    پاسخ

      دیدگاه کاربران
  دیدگاه کاربران