گزارش تصویری

استحصال 144 هزار متر مکعب آب شرب و بهداشت در مروست

مدیر امور آبفای مروست از استحصال 144 هزار متر مکعب آب شرب و بهداشت از چاه های شهرستان در دو ماه اخیر خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : منصور فلاحتی گفت : از ابتدای سال تاکنون ، 25 فقره انشعاب آب در کاربری های مختلف به فروش رسیده که 15 فقره از آن نصب شده است . هم چنین 12 فقره انشعاب در این مدت استاندارد سازی شده است .

فلاحتی اظهارداشت : انجام 308  مورد کلرسنجی به صورت روزانه از نقاط مختلف شهر ، انجام 31 نمونه آزمایشات باکتریولوژی ،میکروبی ، شیمی فیزیک  و HPC  آب از نقاط مختلف شهر و منابع تامین آب ، تعویض 4 مورد کنتورهای خراب مشترکین و ... از اقدامات آبفای مروست در دو ماه گذشته می باشد .

وی افزود : ساخت 2 فقره حوضچه شیرآلات شبکه توزیع ،  رفع 62 مورد حوادث و اتفاقات خط انتقال ، شبکه توزیع  و انشعاب ، مرئی و همسطح سازی 6 حوضچه شیرآلات سطح شهر ، سرویس  280 فقره شیر فلکه های سطح شهر و حوضچه از دیگر فعالیت های انجام شده می باشد .

مدیر امور آبفای مروست هم چنین تامین آب شرب و بهداشتی مورد نیاز معدن اسمالون و مسجد بین راهی ابوالفضل را از اهم فعالیت ها در سال 99 عنوان کرد .

فلاحتی یادآور شد : جهت کاهش مراجعات به اداره و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ،  خدمات درخواستی متقاضیان به صورت غیرحضوری صورت می گیرد.

اداره آبفای مروست با دارا بودن یک باب مخزن ذخیره آب 5000 متر مکعبی ، پنج حلقه چاه فعال با مجموع دبی 73 لیتر در ثانیه ، حدود 95 کیلومتر شبکه توزیع آب ، 21 کیلومتر خط انتقال  ،  در حال حاضر آب شرب و بهداشت چهار هزار و 530  مشترک شهر مروست و روستاهای مبارکه ، قاسم آباد، سعادت آباد و معدن سنگ آهن اسمالون را تامین می کند .

کد خبر: 790
  تاریخ خبر : 1399/03/10
 روابط عمومی
 1319