گزارش تصویری

افزایش خطوط سامانه ۱۲۲ ویکپارچه سازی خدمات مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا یزد

مدیر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفا از یکپارچه سازی خدمات مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان به منظور افزایش رفاه همشهریان استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد:اکرم رحیمی مدیر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفاافزود:مدیریت فناوری اطلاعات شرکت آبفا با همکاری مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (واحد 122) مرکز خدمات یکپارچه خدمات رسانی به مشترکین استان با 90 خط تلفن به صورت متمرکز  راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد:با تجمیع این خطوط تلفن از این به بعد کلیه تماس های استان اعم از شهری و روستایی به صورت خودکار به مرکز خدمات مشترکین هدایت شده و  تمامی خدمات آبفا به صورت تلفنی ارائه می گردد.

رحیمی در ادامه اذعان داشت: مشترکین دیگر برای گرفتن خدمات بیست ودوگانه از جمله واگذاری انشعاب جدید، واگذاری انشعاب فاضلاب، پرداخت صورتحساب، هزینه های واگذاری، امکان سنجی واگذاری و .... نیاز به مراجعه حضوری نداشته و به کمک  بستر های الکترونیک شرکت از جمله سیستم مشترکین، سامانه اطلاعات جغرافیایی آبفا، شبکه های اجتماعی، سیستم یکپارچه ارتباط با مشتریان و سیستم پاسخ گویی خودکار به تمامی نیازهای هم استانی های عزیز پاسخ گو خواهد بود.

کد خبر: 1143
  تاریخ خبر : 1400/12/28
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/12/29
 روابط عمومی
 1355