گروه های خبری
گزارش تصویری
دوره نکات و موثر در مکالمات تلفنی با حضور جمعی از کارکنان دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای یزد، دوره نکات و موثر در مکالمات تلفنی از روز چهارم تا ششم دی در محل دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای یزد برگزار شد.
هدف از برگزاری این دوره ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشترکین آب و فاضلاب و تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع بود.
در این دوره روشهای ارتقای کیفیت خدمات رسانی و بهبود فرایندهای سامانه ارتباط با مشتریان و همچنین افزایش کیفیت پاسخگویی به مردم توسط مدرس دوره دکتر موحدی تدریس شد.
کد خبر: 1810
تاریخ خبر : 1402/10/06
روابط عمومی
237
دیدگاه کاربران
اخبار مرتبط