گزارش تصویری

رشد 160 درصدی استقبال از مسابقات معرفی کتاب در استان یزد

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد از رشد 160 درصدی استقبال از این دوره مسابقات از سوی پرسنل مجموعه صنعت آب و برق استان خبر داد.

ابوالقاسم سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد در آیین اختتامیه دومین دوره از این مسابقات به استقبال خوب همکاران صنعت آب و برق استان اشاره کرد و گفت: در دومین دوره از این مسابقات 604 نفر شرکت داشتند که نسبت به اولین دوره که 232 نفر بودند 160 درصد رشد داشته است. 
 
او افزود: با هدف ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط سازمانی و توانمندسازی خانواده‌ها، این دوره از مسابقات برگزار شد و امسال برای دومین بار این پویش با رشد مشارکت مدیران ارشد و کارکنان صنعت آب و برق استان یزد، به‌صورت یکپارچه و با استقبالی بی‌نظیر به سرانجام رسید. 
 
ضیاء زینی دبیر دومین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد نیز گفت: در مجموع 463 اثر به این دوره از مسابقات ارسال شد که 73 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند. 
 
زینی با اشاره به اینکه تقسیم‌بندی شرکت‌کنندگان در گروه‌هایی شامل همکاران صنعت آب و برق، همسران و فرزندان همکار شکل‌گرفته است، اظهار داشت: 33 درصد شرکت کنندگان از همکاران صنعت آب و برق، 51 درصد از فرزندان و 16 درصد از همسران همکاران می باشند. 
 
او ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کنار فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی در میان کارکنان صنعت آب و برق و خانواده های آنها را مهم برشمرد و گفت: آثار ارسال شده شامل 218 اثر ویدئویی، 203 اثر صوتی و 42 اثر تصویرسازی است. 
 
دبیر دومین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد در تشریح فرایند برگزاری این مسابقات یادآور شد: بر اساس ارزیابی کمیته‌های داوری داخل شرکت‌ها، اثرهای ارسالی در این کمیته‌ها بررسی و آثار اول تا سوم استانی و آثار برگزیده هر شرکت انتخاب شدند. 
 
زینی تصریح کرد: با شکل‌گیری یک کار تیمی منسجم در این رویداد، شاهد یک الگوی مناسب در صنعت آب و برق بودیم و قدردان همکاران، دست‌اندرکار و شرکت‌کنندگان این رویداد هستیم.

 

کد خبر: 1985
  تاریخ خبر : 1403/02/23
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/02/24
 روابط عمومی
 206