گروه های خبری
گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه، هیأتی متشکل از معاونین مالی و پشتیبانی، خدمات مشترکین و درآمد، ذیحساب طرح های عمرانی، مدیر مرکز CRM و مدیر دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با هدف تبادل تجربه و آشنایی با فرآیندهای نوین پاسخگویی به مشترکان، از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آبفای استان یزد بازدید کردند.
در این بازدید میهمانان از نزدیک با ساختار، فرآیندها و سامانههای فعال در مرکز CRM آبفای استان یزد آشنا و نحوه ثبت پروندهها و شیوه ارتباط وبسرویسی نرمافزار CRM با سایر سامانههای عملیاتی از جمله نرمافزار مشترکین، GIS، مرکز تماس، اتوماسیون اداری، حوادث آب و فاضلاب، سامانه پیامکی اطلاع رسانی و سایر درگاههای ارتباطی تشریح شد.
همچنین نحوه ثبت و پیگیری خدمات فروش و پس از فروش از طریق IVR و نرمافزار CRM مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان بهصورت عملی برای حاضران نمایش داده شد.
بازدید کنندگان ضمن ابراز رضایت از یکپارچگی سامانهها، تعامل میان واحدهای تخصصی و فرآیندهای هوشمندسازی خدماترسانی، مرکز CRM آبفای استان یزد را الگویی موفق برای ارتقاء سطح خدمات به مشترکین دانستند و بر تداوم همکاری و تبادل تجربه میان دو استان تأکید کردند.