گروه های خبری
گزارش تصویری
کارگاه آموزشی و توجیهی وصول مطالبات با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد ، معاون مالی و پشتیبانی و جمعی از پیمانکاران با هدف توجیه وظایف مربوط به وصول مطالبات در شرکت آبفای استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا گفت : یادآوری، تذکر، جمع آوری آب بها و تسلیم اخطاریه به بدهکاران در حین انجام قرائت کنتورها، توزیع قبوض و مراجعه مکرر به مشترکین بدهکار توسط مامورین پس از سپری شدن مهلت پرداخت می تواند در وصول شدن مطالبات مؤثر باشد.
ابوالقاسم سهیلی نیا اظهارداشت : با توجه به اهمیت نحوه برخورد مامورین با مشترکین ، همزمان با این کارگاه دوره آموزشی اصول مذاکره و نحوه تعامل و برخورد با مشترکین بدهکار با تدریس دکتر احمد خانی برگزار شد .
وی افزود : در پایان این کارگاه ، جلسه پرسش و پاسخ مامورین با مدیران مربوطه برگزار و پیشنهادات و راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات و بهبود عملکرد آن ها در زمینه وصول مطالبات بیان شد .
کد خبر: 555
تاریخ خبر : 1397/08/20
آخرین بهروزرسانی : 1397/08/20
روابط عمومی
810
دیدگاه کاربران
اخبار مرتبط