گروه های خبری
گزارش تصویری
به گزارش روابط عمومی ، مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آبفای استان یزد گفت : با توجه به ادغام شرکت های آبفای شهری و روستایی و ابلاغ خدمات جدید ، یک دوره آموزشی ویژه با حضور مسئولین و کاربران دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICTبرگزار شد .
منصور گلستانی فر هدف از برگزاری این دوره را ارائه خدمات بهموقع، سریع و آسان به اربابرجوع ، ارتقاء رضایتمندی مردم در راستای تکریم اربابرجوع و تحقق اهداف دولت الکترونیک اعلام کرد .
گلستانی فر از اهداف دیگر برگزاری دورههای آموزشی دفاتر پیشخوان را یکسان نمودن فرآیند فروش و ارائه خدمات در بخشهای شهری و روستایی و اصلاح و بهبود عملکرد دانست و اظهار داشت: در این دوره آموزشی تمامی نکات فنی و نرمافزاری موردنیاز کاربران دفاتر پیشخوان به شرکتکنندگان آموزش داده شد.
وی افزود: تعداد 87 نفر از مسئولین و کاربران دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT در این دوره حضور یافتند.
مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آبفای استان تشکیل پرونده کامل و صحیح از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت و دفاتر ICTرا در اولویت ارائه خدمات آبفا دانست و گفت: با برگزاری این دوره آموزشی و آشنایی با نرم افزارهای مورد استفاده ، کاربران با مشکلات کمتری در ارتباط با اربابرجوع روبرو می شوند.
وی افزود: برگزاری این دوره در راستای تغییرات ارائه خدمات مشترکین و با توجه به حذف پرونده فیزیکی و ایجاد پرونده کاملاً الکترونیکی توسط دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICTانجام شد.
گفتنی است از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT در استان یزد ، شهروندان میتوانند جهت دریافت خدمات مختلف خود از آبفا، از قبیل تقاضای انشعاب آب و فاضلاب، دریافت تسویهحساب، درخواست اصلاح قبض، صدور و پرداخت قبض، تغییر نام قبض آب ملک و ... به این دفاتر مراجعه نمایند.