گزارش تصویری

برگزاری دوره آموزشی توجیهی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت آبفای استان یزد

دوره ی آموزشی توجیهی به منظور استقرار و اجرای دقیق طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل شرکت های وابسته وزارت نیرو، در شرکت آبفای استان یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : سرپرست دفتر تشکیلات آموزش و منابع انسانی شرکت آبفا گفت : مجموعه ضوابط طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل شرکت های وابسته وزارت نیرو که در سال 376 1 تصویب و ابلاغ شد ه بود پس از گذشت دو دهه از اجرای قانون قبلی ، با هدف پویایی بازار کار ، نیازهای جدید شرکت ها ، افزایش کارآمدی و ارتقای نظام مدیریت عملکرد و جبران خدمت کارکنان مورد بازنگری قرار گرفته و برای اجرا ابلاغ گردید

معین هنرور اظهارداشت : در این دوره آموزشی همکاران با مباحثی از جمله نظام پرداخت و روش تعیین امتیازات شـخص و شـغل، دسـتورالعمل های اجرایی نظام پرداخت ، افزایش سطح آگاهی همکاران محترم و اجرای کامل  قوانین و مقررات و .... آشنا شدند .

هنرور خاطرنشان کرد : دوره آموزشی مذکور به صورت غیرحضوری و آنلاین برای 21 نفر از مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد و جلسه توجیهی معاونین منابع انسانی و تحقیقات سطح کشور نیز در تاریخ 26 خرداد ماه به صورت آنلاین با حضور مدیرکل دفتر منابع انسانی وزارت نیرو برگزار خواهد شد .

 

کد خبر: 969
  تاریخ خبر : 1400/03/04
 روابط عمومی
 1030