گروه های خبری
گزارش تصویری
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ رویداد جایزه ملی مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) صنعت آب و فاضلاب با حضور هاشم امینی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور و مرتضی بخشایش، مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، در تالار آبگینه آبفای استان تهران برگزار و از شرکت آب و فاضلاب استان یزد به عنوان سومین مرکز برتر این حوزه بعد از مراکز مشهد و هرمزگان تقدیر شد.
در این رویداد که با هدف ارزیابی و تقدیر از برترین مراکز ارتباط با مشتریان در صنعت آب و فاضلاب کشور و در راستای ارتقای سطح خدماترسانی، افزایش نظارت و دستیابی به رضایت حداکثری مشترکان برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس این موفقیت از سوی هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب به مهدی دهقان نیری مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد اهدا شد.
مهدی دهقان نیری مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد در این باره گفت: این افتخار حاصل تلاشهای بیوقفه کارکنان این مرکز و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان یزد است که با تکیه بر اصول حرفهای، شفافیت در خدمترسانی، و توجه به نیازهای مشتریان توانستند جایگاهی برجسته در سطح ملی کسب کنند و موفقیت استان یزد در این رویداد، نشاندهنده تعهد و تلاش مستمر این مجموعه برای تحقق شعار "خدمت، نظارت، رضایت" و ارائه خدمات باکیفیت در این خطه کویری می باشد.