گزارش تصویری
   

برگزاری دوره آموزشی استانداردهای ایزو در آبفای یزد

دوره آموزشی استانداردهای بین‌المللی ایزو 10002 و ایزو 10004 با هدف ارتقای سطح خدمات، نظام‌مند شدن فرآیندهای رسیدگی به شکایات و پایش رضایت مشترکان، با حضور دفاتر تخصصی و مشاوران در شرکت آب و فاضلاب استان یزد برگزار شد.

مهدی دهقان، مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آبفای استان یزد در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: استقرار استانداردهای ایزو 10002 و ایزو 10004 نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان خواهد داشت.

او با بیان اینکه اجرای این استانداردها موجب می‌شود سازوکارهای شفاف و نظام‌مندی برای دریافت و رسیدگی به شکایات فراهم شده و امکان پایش دقیق و مستمر رضایت مشتریان ایجاد شود، افزود: این روند به شناسایی نقاط قوت و ضعف خدمات منجر شده و زمینه بهبود مستمر و افزایش اعتماد مشترکان را فراهم می‌کند.

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آبفای استان یزد اظهار داشت: این دوره آموزشی دو روزه با حضور مشاور تخصصی و با مشارکت دفاتر بهبود عملکرد، روابط عمومی، بازرسی و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان برگزار شد و طی آن الزامات، مفاهیم و فرآیندهای اجرایی دو استاندارد بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت.

دهقان در پایان تأکید کرد: پیاده‌سازی این استانداردها گامی اساسی در جهت تحقق اهداف شرکت‌های آب و فاضلاب برای ارتقای سطح رضایتمندی مشترکان و استقرار کامل نظام مدیریت ارتباط با مشتریان است.

کد خبر: 2673
  تاریخ خبر : 1404/06/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1404/06/16
 روابط عمومی
 76