گزارش تصویری

 

  اطلاع رسانی تصمیمات

به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود

ارائه تمامی خدمات آب و فاضلاب به مشترکان استان یزد از طریق شماره تلفن122

 

سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ارائه غیرحضوری تمامی خدمات این شرکت به مشترکان شهری و روستایی از طریق سامانه 122 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ؛ احمد سرتیپ زاده گفت: برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان ، همه مراحل خدماتی تنها با برقراری تماس با شماره تلفن 122 ثبت و قابل پیگیری است.

سرتیپ زاده اظهار داشت : در این فرآیند درخواست متقاضیان توسط کارشناسان دفتر خدمات الکترونیک مشترکین ثبت  و پس از بررسی شرایط و مدارک جهت انجام درخواست بلافاصله به‌صورت برخط (آنلاین) به امور یا شهر مرتبط ارجاع داده می‌شود.

سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواست‌های مشترکان گفت : برای ارسال مدارک جهت انجام امور نیازی به حضور در شرکت نبوده و به صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می گردد.

او در پایان افزود : ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان یزد علاوه بر تلفن ارتباطی 122 از طریق میزخدمت الکترونیک سایت شرکت آبفا به نشانی https://abfayazd.ir  فراهم است.

 

       

 تاریخ ثبت : 1399/12/02  
  آخرین به روزرسانی : 1401/07/26
 مدیر سیستم
 3786