گروه های خبری
گزارش تصویری
جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با حضور در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) واقع در استانداری به سوالات و درخواستهای مردمی پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد، به منظور ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مدیران به شهروندان، جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان در روز دوشنبه 29 بهمن ماه از ساعت 9 لغایت 11 به صورت برخط به بررسی مشکلات و درخواست های شهروندان پرداخت.
او پس از دریافت و جمعبندی تماسهای مردمی در خصوص مشکلات آب، فاضلاب و مشترکین، دستورات لازم برای رسیدگی و رفع آنها را به مسئولین مربوطه صادر کرد.
مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در ادامه گفت: برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم یکی از تأثیرگذارترین روشها برای احصاء و رسیدگی به موقع نسبت به مشکلات است.
کد خبر: 2365
تاریخ خبر : 1403/11/29
روابط عمومی
225
دیدگاه کاربران
اخبار مرتبط