گروه های خبری
گزارش تصویری
جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴، به صورت حضوری به مشکلات و درخواستهای شهروندان شهرستانهای خاتم و مروست پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ در این برنامه که با هدف تقویت تعامل مستقیم مدیران ارشد با مردم و رسیدگی سریعتر به مشکلات مشترکین در حوزه های آب شرب، فاضلاب و صورتحسابها برگزار شد، شهروندان خاتم و مروست مشکلات خود را بیواسطه با مدیرعامل شرکت آبفای استان در میان گذاشتند و دستورات لازم برای رفع مشکلات به مسئولان ذیربط ابلاغ شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تأکید بر لزوم ارتباط بیواسطه با مردم گفت: این تعامل مستقیم، نه تنها سرعت رسیدگی به مشکلات را افزایش میدهد، بلکه اولویتهای ما را براساس دغدغههای واقعی مردم تنظیم میکند.
گفتنی است؛ حضور میدانی در مناطق محروم مانند خاتم و مروست، گام موثری برای کاهش فاصله بین مسئولین و شهروندان است.
کد خبر: 2487
تاریخ خبر : 1404/02/14
روابط عمومی
73
دیدگاه کاربران
اخبار مرتبط