گزارش تصویری

بازدید استاندار یزد از طرح های ملی مسکن شهر تفت

استاندار یزد از سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن و پروژه ۱۶۰ واحدی آپارتمانی اقدام ملی شهر تفت بازدید کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد با همراهی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیر عامل شرکت آبفای استان و جمعی از مسئولین از روند ساخت سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن و پروژه ۱۶۰ واحدی آپارتمانی اقدام ملی شهر تفت بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات ساخت و آماده سازی طرح های ملی مسکن شهر تفت پرداخت . 
 
او در این بازدید ضمن قدردانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار طرح های ملی مسکن در شهرستان تفت، بر تسریع در اجرای عملیات عمرانی و تامین زیرساخت های سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن و همچنین اتمام عملیات ساخت پروژه ۱۶۰ واحدی و واگذاری به متقاضیان تاکید نمود. 
 
نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد نیز در این بازدید، گزارشی از روند اجرای پروژه های مسکن در شهر تفت ارائه و بر تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های خدمات رسان در اتمام پروژه ها تاکید نمود.

جلال علمدار مدیر عامل آبفای استان یزد نیز گفت: عملیات های زیرساخت آب و فاضلاب سایت 160 واحدی تفت انجام شده و اتمام یافته است و انشعاب های مربوطه نیز نصب شده است.

 او افزود: اجرای شبکه توزیع آب سایت 43 هکتاری نیز در حال انجام است که تاکنون شش کیلومتر از 11 کیلومتر شبکه آب اجرا شده است و مطالعات طرح فاضلاب نیز در دست اقدام است.

کد خبر: 2009
  تاریخ خبر : 1403/03/12
 روابط عمومی
 153