گزارش تصویری

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام پانزده خرداد را تسلیت گفت.

جلال علمدار در این پیام گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

 از دیگرسو نیز، فرارسیدن نیمه‌ی خردادماه، یادآور قیام یاران باوفای ایشان، ملت مؤمن و انقلابی است که در ١٥خرداد ١٣٤٢، به مرجع تقلید خود لبیک گفته و مبارزات خود را آغاز کردند و بدین‌ترتیب نقطه‌ی عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و خیزش اسلام‌خواهانه رقم زده و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان جهان ارائه کردند.

اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵خرداد را به مردم دارالعباده یزد، به‌ویژه مجموعه پرسنل آبفای استان، تسلیت عرض نموده، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی و سربلندی روز افزون ایران عزیز اسلامی را از درگاه خداوند منان آرزو دارم.

کد خبر: 2015
  تاریخ خبر : 1403/03/13
 روابط عمومی
 142