گزارش تصویری

حضور شرکت آبفای یزد در مراسم رونمایی از محصولات فناورانه نوین در پارک علم و فناوری استان

.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ؛ سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا گفت : شرکت آبفای استان به منظور رونمایی از پروژه تحقیقاتی دبی سنج شبکه جمع آوری فاضلاب در پارک علم و فناوری یزد حضور پیدا کرد .

در این (مراسم/نمایشگاه)دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ، دکتر خیرالدین معاون نوآوری و فناوری  به همراه استاندار ، رئیس پارک علم و فناوری و جمعی دیگر از مقامات استانی ، ‌از محصولات ساخته شده توسط شرکتهای دانش بنیان بازدید و همچنین نسبت به حمایت از محصولات دانش بنیان در استان تاکید کردند .

وی خاطرنشان کرد از محصولات دانش بنیان  رونمایی شده "ساخت دبی سنج ارزان قیمت شبکه فاضلاب" بوده که از پروژه های تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب می باشد و توسط شرکت دانش بنیان آریا سپند ساخته و در شبکه فاضلاب شهر یزد نصب گردیده است .

در این رونمایی مهندس سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت و مهندس معتمدی محقق این پروژه  توضیحات جامعی را در مورد این دستگاه بیان نمودند .

از خصوصیات این دستگاه می توان به موارد :

•           دریافت اطلاعات لحظه ای از وضعیت دبی های عبوری با توجه به سیستم مونیتورینگ

•           اندازه گیری حجم فاضلاب عبوری منهولها

•           هوشمند بودن نرم افزار دستگاه، جهت تشخیص و پایش لحظه ای

•           سیستم آلارم (هشدار) بصورت پیامکی (sms) از طریق دیتالاگر دبی سنجها ، در صورت بالا رفتن و کاهش دبی عبوری از حد مجاز

•           دست یابی دانش فنی طراحی و تولید سنسور ، دیتالاگر و سیستم انتقال دیتا با شرایط موجود در منهول فاضلاب و نوآوری در روش اندازه گیری جهت کاهش قیمت تمام شده،  با در نظر گرفتن منابع داخلی و شرایط تحریم

اشاره کرد.

کد خبر: 1314
  تاریخ خبر : 1401/05/26
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/05/26
 روابط عمومی
 813