گزارش تصویری

نشست امام جمعه بخش مرکزی ونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با سرپرست شرکت آبفای یزد

آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی و محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی با سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان یزد در خصوص مشکلات آبرسانی به مشترکین شهر یزد به بحث وگفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد؛ جلال علمدار سرپرست شرکت آبفای یزد ضمن تشریح عملکرد و برنامه‌های در دست اجرای این شرکت گفت : طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی از‌جمله رینگ آبرسانی شهر یزد، تکمیل و ساخت مجتمع آبرسانی شهرستان اشکذر و تکمیل تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر می باشد و امید است با تکمیل این پروژ‌ها بخشی از مشکلات شهری و روستایی در بخش آب و فاضلاب مرتفع خواهد گردید.

وی در ادامه با اشاره به پروژه مهم تامین آب پایدار از خط انتقال صنعت که در شرایط بحرانی گفت: این پروژه در مرحله نهایی و تست می‌باشد و در خصوص اجرای این پروژه‌ها نیاز به مساعدت دیگر سازمان‌ها می باشد که انشااله با مساعدت و همراهی شما این پروژه‌های مهم به سرانجام می‌رسد.

در ادامه محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در قانون تبصره‌های خوبی برای بهره‌گیری در زمینه آب و فاضلاب وجود دارد و برای اجرا و اصلاح شبکه‌های آبی می‌توان از آن بهره برداری نمود.

وی خاطر نشان کرد:لازم است جلساتی را با سازمان‌ها مرتبط با پروژه‌های آب و فاضلاب برای هم‌افزایی و پیشبرد سریع‌تر پروژه‌ها و همچنین دریافت مجوزه‌های برگزار گردد.

همچنین آیت اله مدرسی هم با اشاره به اهمیت تامین و توزیع آب افزود: تامین منابع پایدار آب‌برای یزد نیازمند هم صدایی مسئولان است ودر حال حاضر پروژه‌های خوبی در استان در حال اجراست که انشااله با مساعدت همه دستگاه‌ها این پروژه ها به سرانجام برسد.

و در آخرآیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از سامانه ارتباطی شهروندان باشرکت آبفا بازدید و از نزدیک در جریان روند فرآیند پاسخگویی به شهروندان قرار گرفتند.

کد خبر: 1343
  تاریخ خبر : 1401/06/24
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/06/28
 روابط عمومی
 772