گزارش تصویری

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در پیامی فرار رسیدن عید سعید غدیر خم را به مسلمین جهان به ویژه مجموعه پرسنل شرکت آبفای استان یزد تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

عیدغدیر روز کمال دین و اتمام نعمت در سایه رسالت و امامت بوده و بی گمان غدیر سرچشمه زاینده حقیقت و عدالت است، تا نهال دیانت و اعتدال را در سراسر زندگی انسان بارور سازد. غدیر نقطه تلاقى کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. غدیر دریایى از معارف، فرهنگ، کلام و اخلاق، همه را یکجا دارد.

پیامبرخاتم(ص) در غدیرخم راهی را به روی جهان گشود که همواره مسیری روشن بر پایه دین باوری و خردورزی خواهد بود و واقعه غدیر بزرگ ترین و مهم ترین سند برفضیلت و برتری خانواده عصمت و طهارت و استمرار خط ولایت بعد از آنها است.

اینجانب با کمال مسرت و شادمانی، فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به همه ی هم استانی ها، به ویژه مجموعه پرسنل شرکت آبفای استان یزد و خانواده های گرامیشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) محسوب فرمایند و امیدوارم تحت عنایت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت گام برداریم.

کد خبر: 2044
  تاریخ خبر : 1403/04/04
 روابط عمومی
 191