گزارش تصویری

برخورداری 26 روستای عقدا از آب شرب سالم و پایدار

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از بهره برداری طرح های محرومیت زدایی در 26 روستای عقدا از توابع شهرستان اردکان تا پایان امسال خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در نشست بررسی مشکلات پروژه آبرسانی عقدا که با حضور نمایند مردم اردکان در مجلس، نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، فرماندار و بخشدار اردکان برگزار شد، گفت: در قالب جهاد آبرسانی به روستاهای استان 26 روستای عقدا ، جمعیتی بالغ بر هفت هزار و 500 نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند. 
 
او به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مجتمع آبرسانی عقدا اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح بیش از 440 میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هزینه شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با قدردانی از کار جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای استان، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد فرمانداری اردکان در زمینه صدور مجوزها و تهیه تجهیزات به منظور تسریع در روند اجرای این پروژه ها همکاری لازم را داشته باشد. 
 
علمدار تصریح کرد: مجتمع آبرسانی عقدا شامل 16 باب مخزن با حجم سه هزار و 460 متر مکعب، پنج باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 13 لیتر بر ثانیه و 68 کیلومتر خط انتقال است.

کد خبر: 1974
  تاریخ خبر : 1403/02/18
 روابط عمومی
 101