گروه های خبری
گزارش تصویری
جلال علمدار با حضور در مرکز ارتباط مردمی سامد استانداری یزد به بررسی مشکلات و درخواست های شهروندان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد، به منظور ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مدیران به شهروندان، جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان در روز دوشنبه هفت خرداد ماه از ساعت 9 لغایت 11 به صورت برخط به تماسهای مردمی پاسخ گفت.
او پس از دریافت و جمعبندی تماسهای مردمی در خصوص مشکلات آب و فاضلاب و مشترکین، دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر کرد.
مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در ادامه گفت: برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم یکی از تأثیرگذارترین روشها برای احصاء و رسیدگی به موقع نسبت به مشکلات است.
کد خبر: 2004
تاریخ خبر : 1403/03/07
روابط عمومی
222
دیدگاه کاربران
اخبار مرتبط
رسانهها بازوی توانمند مدیریت مصرف آب هستند
1403/08/12
1403/08/12