گروه های خبری
گزارش تصویری
جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در 10 ماهه نخست امسال تعداد 262 هزار و 361 تماس از طریق شهروندان با مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد (مرکز CRM ) ثبت و رسیدگی شده است.
او افزود: از این تعداد 89 هزار و 749 تماس بصورت خویش خدمت ؛ شامل پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، اطلاع رسانی مدارک و سوالات متداول و 172 هزار و 612 تماس از سوی کارشناسان این مرکز بصورت 24 ساعته و در طول ایام هفته ثبت و پاسخگویی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: در 10 ماهه نخست امسال بیش از40 هزار پرونده حادثه آب و فاضلاب به این مرکز اعلام که توسط اکیپ های امدادی آب و فاضلاب رفع شده است.
علمدار گفت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل، تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت نمایند.
1403/08/25