گزارش تصویری

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه هم استانی ها، همکاران و خانواده بزرگ شرکت آبفا تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
همکاران گرامى 
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت، ماه ضیافت بیکران الهى علاوه بر ایجاد فضایى معنوى و صمیمى در جامعه، فرصتى براى دعا و نیایش و شب زنده‌دارى و یارى جستن از درگاه احدیّت است که معنویتى ملکوتى و اُنس با محبوب جاودانه را پدید مى‌آورد و شهد مناجات و نیایش را به کام انسان مى‌چشاند.


ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.


ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی و تقویت اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان است و ان‌شاالله در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمرده و از لحظه لحظه توفیق درک ماه رمضان غافل نشویم.
بر خود لازم می‌دانم حلول ماه پرفیض صیام و ماه پاکی و روشنی، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه، را به همه همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه احدیت برای شما قبولی طاعات و فرصت جستن بندگی خاضعانه را خواستارم.


امید است امسال که بهار قرآن با بهار طبیعت تقارن یافته است حیات مادی خود را به ریسمان محبت و کتاب هدایت خداوند گره بزنیم تا بتوانیم از فراوانى فیوضات، ذخیره ارزشمندى براى آخرت خود کسب نمائیم.

کد خبر: 1893
  تاریخ خبر : 1402/12/22
 روابط عمومی
 132