گزارش تصویری

آمادگی کامل شرکت آبفای استان یزد برای مقابله با سیلاب احتمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با توجه به تشدید بارندگی ها از آمادگی کامل شرکت آبفای استان برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با توجه به تشدید بارندگی‌ها در استان گفت: بیش‌از 52 اکیپ در بخش های آبرسانی، رفع حوادث آب و فاضلاب  در آماده‌باش کامل هستند تا خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود. 

او افزود: با ورود سامانه بارشی به استان و افزایش بارش‌ها اکیپ‌ها با سرکشی مستمر به تأسیسات آب‌رسانی شامل مخازن، ایستگاه‌های پمپاژ، خطوط انتقال و تأسیسات برق مرتبط، همچنین گشت‌زنی در مناطق مختلف شهر به‌منظور پایش تأسیسات و شبکه  آبرسانی شرایط را زیر نظر داشته و با همکاری پیمانکار، آب ورودی تصفیه‌خانه فاضلاب نیز در حال کنترل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه  خسارتی به تاسیسات آب و فاضلاب استان وارد نشده است، گفت: خدمات رسانی این شرکت به صورت پایدار و مستمر در حال انجام است.

علمدار با اشاره به افت شدید دما  و ادامه روند سرما و یخبندان در روزهای آینده، گفت: به منظور جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات آب، لازم است مشترکین نسبت به تخلیه آب لوله های بدون استفاده، عایق بندی لوله هایی در معرض هوای آزاد، کنتورهای آب نصب شده در حیاط به ویژه کنتورهای دیواری، قطع آب واحدهای خالی از سکونت و بازبینی و مراقبت مستمر از تاسیسات آب برای جلوگیری از خسارت احتمالی اقدام نمایند.

کد خبر: 1869
  تاریخ خبر : 1402/12/07
 روابط عمومی
 140