گزارش تصویری

برگزاری مانور منطقه ای استقرار تیم های واکنش سریع شرکت های آبفا در کویر مرنجاب کاشان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از برگزاری مانور منطقه ای استقرار تیم های واکنش سریع شرکت های آبفا به مدت دو روز در کویر مرنجاب کاشان خبر داد.

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد هدف از برگزاری این مانور را ارزیابی تیم های واکنش سریع شرکت های آبفا در شرایط بحرانی عنوان کرد و گفت: در این مانور شرکت های آب و فاضلاب از 10 استان کشور حضور داشتند که تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب استان متشکل از  35  نفر از پرسنل متخصص با مهارت‌های فنی مورد نیاز، برای پاسخگویی به بحران‌های احتمالی استانی، منطقه‌ای و کشوری حضور داشتند.  

او با بیان اینکه در چنین مانورهایی با بکارگیری تجهیزات و امکانات مورد نیاز، نقاط ضعف و قوت تیم های عملیاتی نیز بخوبی شناسایی می شود، اظهار داشت: تیم آبفای استان با تجهیزات کامل لوازم عملیاتی ، ماشین آلات سنگین ، تجهیزات استقرار و امکانات تهیه غذا در شرایط بحرانی در این مانور شرکت کرد.  

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تجربه کار تیمی و گروهی؛ انضباط و حضور به موقع تیم ها را مهم برشمرد و گفت: در این مانور تکمیل بودن تجهیزات تیم ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و کامل بودن تجهیزات تیم ها هنگام رسیدن به مناطق برای یاری رسانی، از اهمیت بسزایی برخوردار است. 
 
او ادامه داد: برگزاری مانورهای آمادگی تیم های عملیاتی در برنامه های راهبردی این شرکت می تواند به افزایش توان نیروهای هدف کمک قابل توجهی کند.

کد خبر: 1892
  تاریخ خبر : 1402/12/21
 روابط عمومی
 229