گزارش تصویری

تقدیر از مدیر روابط عمومی شرکت آبفای یزد

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با حضور در شرکت آبفای یزد از زحمات و تلاشهای کارکنان و مدیر روابط عمومی شرکت آبفای یزد تقدیر کرد.

صالحی مدیر روابط عمومی استانداری یزد ضمن تبریک رتبه برتر روابط عمومی آبفا در گذر از تنش آبی تابستان 1402، به جایگاه و نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها با توجه به نقشی که در تنویر افکار عمومی دارند می توانند در پیشبرد اهداف سازمانها موثر واقع شوند که در این میان روابط عمومی صنعت آبفا باید مردم را ترغیب به مدیریت مصرف آب نمایند.  
 
او تولید محتوای موثر را یکی از برنامه های اصلی روابط عمومی ها برشمرد و افزود: باید کارکنان روابط عمومی ها با برنامه های از پیش تعیین شده و با اهدافی مشخص برای مخاطبین در گروه های مختلف اقدام به تولید محتوا نمایند تا بتوانند اثر گذاری مطلوبی در جامعه داشته باشند. 
 
 مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد به نقش روابط عمومی آبفا در گذر از تابستان 1402 اشاره کرد و گفت: بدون تردید فعالان عرصه روابط عمومی با اطلاع رسانی به موقع و جامع از چگونگی عرضه کالای ارزشمند آب به مردم نقش قابل توجهی در گذر ازتنش آبی تابستان پیش رو دارند.

کد خبر: 1866
  تاریخ خبر : 1402/12/03
 روابط عمومی
 1577