گزارش تصویری

آماده باش اکیپ های عملیاتی و اجرایی آبفای یزد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از آماده باش 16 اکیپ عملیاتی و اجرایی در بارش برف و باران اخیر در استان خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان گفت: به دنبال پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و افت شدید دما در چند روز آینده شرکت آبفای استان یزد با تمام توان در بخش‌های نیروی انسانی و تجهیزات، از آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی برخوردار است.

او از آماده باش 16 اکیپ عملیاتی و اجرایی برای رفع اتفاقات خطوط انتقال، شبکه توزیع، انشعابات و تعمیرات اضطراری تاسیسات برقی و مکانیکی خبر داد و افزود: توزیع  آب در استان کاملاً پایدار و گروه‌های عملیاتی و اجرایی با پشتیبانی کامل، آماده به کار هستند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت آن گفت: برای هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه‌های آب و فاضلاب، جلسات و هماهنگی‌های مرتبط صورت گرفته و گروه‌های یادشده در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان تا پایان انتخابات بصورت آماده باش، خدمات رسانی به مردم شریف استان را بر عهده دارند.

علمدار از هم استانی‌ها درخواست کرد مراقبت لازم از کنتور و تاسیسات انشعاب خود را انجام داده و در صورت خسارت به کنتور در اثر یخ زدگی از هر گونه اقدامی خودداری و با ۱۲۲ مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان تماس حاصل کنند.

کد خبر: 1878
  تاریخ خبر : 1402/12/10
 روابط عمومی
 151