گزارش تصویری

بررسی مشکلات طرح جهاد آبرسانی مجتمع بهمن شهرستان ابرکوه

مجری طرح آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از بررسی مشکلات طرح جهاد آبرسانی مجتمع بهمن شهرستان ابرکوه با هدف تامین آب پایدار 16 روستای این بخش خبر داد.

سید جلیل موسوی مجری طرح آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان یزد در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه که با حضور بسیج سازندگی استان، بخشدار و معاون فرماندار شهرستان ابرکوه برگزار شد، گفت: با اجرای این طرح بیش از 15 هزار نفر از جمعیت روستاهای این بخش از آب شرب پایدار و با کیفیت برخوردار می شوند.

او تحقق عدالت و پیشگیری مهاجرت از روستاها را از اهداف این طرح بیان کرد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این طرح بیش از 400 میلیارد ریال است.

مجری طرح آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان یزد با بیان اینکه در این جلسه در مورد مشکلات طرح جهاد آبرسانی مجتمع بهمن ابرکوه هم فکری و هماهنگی های لازم به عمل آمد، گفت: اصلاح شبکه و رفع مشکل تامین بتن و میلگرد مخازن این مجتمع تا پایان امسال از مصوبات این جلسه بود.

موسوی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 43 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: طرح جهاد آبرسانی مجتمع بهمن ابرکوه شامل 35 کیلومتر خط انتقال و پنج هزار و 400 متر اصلاح شبکه توزیع آب است.

او بر اشتغال زایی و شکوفایی اقتصادی در روستاها تاکید کرد و افزود: این پروژه شامل چهار مخزن ذخیره آب با حجم سه هزار و 520 متر مکعب است.

کد خبر: 1863
  تاریخ خبر : 1402/11/30
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/11/30
 روابط عمومی
 142