گزارش تصویری

تقدیر رئیس مرکز جهاد آبرسانی کشور از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد

مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی کشور از زحمات و تلاش های مدیر عامل آبفای یزد به جهت اقدامات انجام شده دربخش جهاد آبرسانی ،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی این طرح تقدیر کرد.

میثم جعفر زاده مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی کشور، جهاد آبرسانی را نماد عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که ترزیق امید به لایه های مختلف اجتماع، ضرورت امروز کشور محسوب می شود، اطلاع رسانی به عنوان موتور متحرک  این امر، از نقش به سزایی برخوردار است. 

در بخشی از این پیام آمده است:  
بدین وسیله از تلاش و زحمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترم به ویژه مدیر روابط عمومی و مجری طرح جهاد آبرسانی در آن شرکت که از ابتدای تیر امسال در زمینه اجرای برنامه های مستند و آگاهی بخشی جهاد آبرسانی وزارت نیرو از جمله؛ تولید محتوای فاخر از تلاش های مجموعه دست اندرکاران این طرح ملی و پوشش گسترده مناسب اخبار آن و نیز برپایی نمایشگاه جهاد آبرسانی اهتمام لازم داشته اید، تشکر و قدر دانی نموده، توفیق روزافزانتان را در استمرار امر خطیر جهاد تبیین آرزومندم. 

امید است در سایه الطاف بیکران الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق، پیروز و سربلند باشید.

کد خبر: 1858
  تاریخ خبر : 1402/11/28
 روابط عمومی
 163