گزارش تصویری

تقدیر از رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات آب و فاضلاب استان یزد

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری از عملکرد و زحمات رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفای یزد تقدیر کرد.

سید حسن سالاری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گفت: برخورد لازم می‌دانم تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر عبدالله جوادپور در خدمتگزاری صادقانه و دلسوزانه به امور مردم استان به ویژه همکاری و تعامل با این دفتر قدردانی نمایم و در این مسیر حساس پیروز و موفق بمانید. 


در بخشی از این پیام آمده است: 
با عنایت به اینکه خدمت رسانی به مردم از نگاه دین مبین اسلام اقدامی بس ارزشمند و عبادتی عظیم است و از آموزه‌های آسمانی نبی مکرم اسلام بر منبر نبوت چنین آموخته‌ایم که کارگزاران دولت اسلامی می‌بایست با روی گشاده از شکایات و درخواست‌های مراجعان استقبال کنند تا اقشار ناتوان و کم بضاعت جامعه نیز در مقابل قدرتمندان پناهی داشته باشند و با ایشان رحمدل مهربان و خوش برخورد باشند.

 

 امیدوارم برای سالخوردگان و پیشکسوتان، احترام خاص قائل و در مقابل دانشمندان و فرهیختگان جامعه متواضع، تا از زیان رساندن به جامعه اسلامی و هزینه تراشی زائد خودداری شود و با الگوسازی و ترویج این رفتار حسنه در ارتقای مستمر سلامت و کرامت نظام اداری استان و کشورمان در چهارچوب تعالیم نورانی مکتب آسمانی اسلام بکوشید. 

کد خبر: 1895
  تاریخ خبر : 1402/12/22
 روابط عمومی
 84