گزارش تصویری

دیدار مدیر کل دفترروابط عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور با مدیرعامل شرکت آبفای یزد/ اطلاع رسانی دقیق و هدفمند روابط عمومی آبفای یزد در کشور

علیرضا اقبال ضمن بازدید از مجموعه روابط عمومی شرکت آبفا یزد با مدیر عامل مجموعه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کشور؛ علیرضا اقبال مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوردر جلسه ای با مدیر روابط عمومی و مدیرعامل آبفای یزد به اهمیت و نقش روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی مجموعه ای است که به لحاظ تنوع مسئولیت همانند یک حلقه واسط بین بخشی عمل می کند.
وی به اهمیت شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع در خصوص مسائل آب اشاره کرد و افزود: مدیران روابط عمومی شرکت های آبفا باید با تلاش مضاعف به صورت سازمان یافته و دوراندیشانه در مقابل ذینفعان خود پاسخگو باشند تا بدین وسیله از به وجود آمدن شایعات بی اساس جلوگیری کنند.
اقبال در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد مجموعه روابط عمومی آبفای یزد ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: مجموعه روابط عمومی آبفای یزد با بهره گیری از پتانسیل های موجود، اطلاع رسانی دقیق، همکاری با رسانه ها و تبلیغات محیطی قابل توجه جزء روابط عمومی های برتر کشور محسوب می شود .
وی عنوان کرد: ساخت انیمیشن وبرخی موشن های کاربردی در استان یزد از جمله اقداماتی است که علاوه بر بازخورد های مثبت عمومی درمراکز آبفای کشور نیزاز آن به عنوان الگو استفاده می شود.
اقبال به تولید محتوا با رویکرد ملی تاکید کرد و گفت: مراکز روابط عمومی در استان ها نیز باید محتوای تولیدی خود را با نگاه ملی تولید کنند تا بدین وسیله شرایطی فراهم شود که رسانه های ملی نیز با بهره گیری از آن ها بتوانند در راستای اهداف ما گام بردارند.
مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی کشور درپایان به یک پارچگی سامانه خدمات دهی مشترکین 122 و 1522 اشاره کرد و افزود: این دو سامانه در کل کشور به صورت یک پارچه فعالیت میکنند که امیدواریم با بهره گیری از پتانسیل های موجود در راستای خدمات رسانی بهتر در شرکت آبفای یزد نیز شاهد یکپارچگی آن باشیم.
گفتنی است در ابتدا جلسه نیز علمدار مدیرعامل و زینی مدیر روابط عمومی شرکت آبفای نیز گزارشی از روند فعالیت اجرایی مجموعه ارائه کردند.

کد خبر: 1650
  تاریخ خبر : 1402/04/31
 روابط عمومی
 501