گزارش تصویری

مدیرعامل آبفا یزد در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی یزد تجلیل شد

مدیرعامل شرکت آبفا استان یزد در نشست قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان به دلیل انجام فعالیت‌های جهادی در رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ نشست قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان یزد صبح امروز با حضور مهران فاطمی استاندار، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، حسین پارسائیان معاون استاندار، جلال علمدار مدیرعامل آبفا و جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه و مدیران ادارات استان یزد در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این نشست یکی از سفارشاتی که به ما شده این است که مردم را به دین و اسلام دعوت کنیم؛ اما با رفتار و کردارمان، این رفتار هم الان با کار جهادی، خدمت‌رسانی بی‌منت، محرومیت‌زدایی و ایجاد امید محقق می‌شود.
وی ادامه داد: آنچه که اینجا در قالب قرارگاه جهاد سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی مطرح شد، مصداق کامل و عملیاتی این موضوع است و ما جز با کار جهادی و انقلابی، نمی‌توانیم بن‌بست شکنی کرده و به حل مشکلات و سامان‌دادن به مسائل بپردازیم.
استاندار یزد عنوان کرد: این ادبیات و گفتمان کار جهادی و انقلابی اگر نباشد در خیلی از موارد می‌لنگیم کمااینکه هرجایی که ما با کار انقلابی و جهادی پیش رفتیم کارمان پیش رفته است.
فاطمی اقدامات صورت‌گرفته توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج را ارزشمند و قابل‌تقدیر دانست و عنوان کرد: این کار باید باقدرت و قوت بسیار بیشتری ادامه پیدا کند و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم در این حوزه را داشته باشند.
سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در این نشست با اشاره به هماهنگی بسیار خوبی که در ادارات استان و در حوزه محرومیت‌زدایی وجود دارد گفت: خوشبختانه در استان یزد هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین ادارات و قرارگاه محرومیت‌زدایی وجود دارد.
وی تصریح کرد: از جمله اداراتی که عملکرد بسیار خوبی در این حوزه داشتند، شرکت آب و فاضلاب استان بود که پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) این شرکت در جشنواره مالک‌اشتر در سطح سپاه الغدیر استان یزد، رتبه نخست در بین بسیج ادارات را به خود اختصاص داد.
در این نشست از مهندس جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به دلیل کسب این رتبه و اقداماتی که در راستای محرومیت‌زدایی از سوی شرکت آب و فاضلاب یزد انجام شده تقدیر و تشکر شد.

کد خبر: 1668
  تاریخ خبر : 1402/05/14
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/05/15
 روابط عمومی
 890