گروه های خبری
گزارش تصویری
جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد روز چهارشنبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان شد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد) به منظور ارتباط بدون واسطه و مستقیم شهروندان با ادارات و دستگاه های اجرایی برقرار شده است.
زینی گفت: در همین راستا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با حضور در مرکز سامد، به صورت مستقیم پاسخگوی شهروندان شد.
او گفت: حل مشکلات مربوط به انشعابات آب و کمبود فشار آب از جمله درخواست های مطرح شده از سوی مردم بود.
زینی افزود: شهروندان پس از ثبت درخواست خود در سامانه، کد رهگیری دریافت کرده و می توانند روند رسیدگی به درخواست خود را پیگیری کنند.
کد خبر: 1702
تاریخ خبر : 1402/06/01
آخرین بهروزرسانی : 1402/06/01
روابط عمومی
943
دیدگاه کاربران
اخبار مرتبط
رسانهها بازوی توانمند مدیریت مصرف آب هستند
1403/08/12
1403/08/12