گزارش تصویری

به مناسبت هفته ناجا انجام شد ؛ دیدار مدیرعامل شرکت آبفا استان یزد با پرسنل نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به همراه جمعی دیگر از مدیران با عوامل نیروی انتظامی کلانتری 11 دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی این شرکت مدیرعامل آبفا ضمن تبریک هفته ناجا به رییس وپرسنل تلاشگر کلانتری 11 یزد گفت : احترام گذاشتن به نیروی انتظامی وظیفه ی آحاد جامعه به ویژه سازمان ها می باشد.

علی اسلامی پلیس را حافظ جان ، مال و ناموس مردم معرفی کرد و اظهارداشت : با نگاه کردن به آرامش و امنیتی که در اطرافمان است بیشتر متوجه نقش و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در شهر می شویم .

وی خاطرنشان کرد : سازمان ما در طول سال فعالیت های عمرانی زیادی را انجام می دهد که اگر خدمات و همراهی پلیس نباشد با مشکل روبه رو خواهد شد .

وی افزود : شرکت آبفا در طول سال آماده ی همکاری با نیروی انتظامی در زمینه های فرهنگی می باشد .

رییس کلانتری شماره 11 ، نگاه پلیس را یک نگاه جامعه محور دانست و افزود :  با توجه و عمل به شعار اقتدار پلیس همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش ، و با همراهی شهروندان شاهد امنیت و آسایش بیشتری در سطح شهر خواهیم بود .

سرگرد علی اسفندیاری تصریح کرد : در این مدت تلاش کردیم با استفاده از نظرات شهروندان امنیت مطلوب تری را در شهر برقرار کنیم که این امنیت با تلاش و همکاری سازمان ها و ادارات بیشتر خواهد شد .

کد خبر: 119
  تاریخ خبر : 1394/07/16
 روابط عمومی
 1003