گروه های خبری
گزارش تصویری
به گزارش روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ علی جعفری معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان یزد گفت: سامانه ۱۲۲ بهمنظور ارتباط آسانتر مشترکین با کارشناسان شرکت برای دریافت خدمات و راهنمایی مشترکین فعالیت میکند.
وی با بیان اینکه یکی از گزینههای خدمات چندگانه سامانه ۱۲۲ ارائه خدمات بهصورت تلفنی و بدون مراجعه حضوری مشترکین است، افزود: شهروندان یزدی میتوانند با بهرهگیری از این سامانه خدمات ثبت درخواست، پیگیری درخواستهای ثبت شده قبلی و اطلاع از مدارک موردنیاز برای دریافت خدمات را بدون مراجعه به شرکت انجام دهند.
جعفری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با هوشمندسازی این بخش مشترکین هرگونه درخواست انشعاب آب، تغییر مالک، تغییر کاربری، تغییر تعداد واحد، آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر مکان کنتور، تغییر ظرفیت قراردادی، جمعآوری یا ادغام انشعاب، تفکیک کنتور آب، تغییر قطر انشعاب، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل و در خواست انشعاب فاضلاب را بهصورت ۲۴ ساعته ثبت و پیگیری کنند.
گفتنی است خدمات اعلام حوادث شبکه آب، قطع و یا افت فشار، مشکلات شبکه فاضلاب، پرداخت قبوض، اعلام کارکرد کنتور و بررسی صورتحساب، خدمات مشترکین، ثبت و پیگیری پیشنهاد، انتقاد و شکایت و اعلام مصرف غیرمتعارف و گشت آب در مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ انجام میشود.
1403/04/19
1401/01/09