گزارش تصویری

تجهیز 13 کنتور حجمی در روستاهای مهریز

مدیر امور آبفای مهریز در نشست مجمع دهیاران با بخشدار مهریزو مدیرعامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران از تجهیز 13 کنتور حجمی در روستاها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ مهدوی زاده مدیر امور آبفای مهریز گفت: با توجه به مشکل کمبود آب شرب در دهستان های شهرستان مهریزو پیگیری مدیران ذی ربط، خوشبختانه بودجه مورد نیاز جهت خرید کنتورهای حجمی تامین شد .
وی افزود: بنابراین در هفته جاری فرایند نصب ۱۳ عدد کنتور حجمی در ابتدای ورودی هر روستا جهت کنترل آب مصرفی آن ها انجام خواهد شد
مهدوی زاده اظهار داشت: با تکمیل و انجام این عملیات، علاوه بر تشخیص میزان هدر رفت آب، میزان آب مصرفی هر روستا نیز مدیریت می شود.
وی تنها راه برون رفت از معضل کم آبی از سوی 2161مشترک در شهرستان مهریز را  مصرف بهینه دانست و افزود: این در حالی است که مشترکین پرمصرف پس از شناسایی، اشتراک آن ها قطع وبه منظور برخورد با انشعابات غیر مجاز نیز مقدمات لازم برای خرید دستگاه اسکنر انجام شده است.
مهدوی زاده ادامه داد: این در حالی است که در هفته آینده انشعابات غیرمجاز شناسایی و ضمن پرداخت جریمه سنگین از سوی مشترکین، پرونده آن ها به دادسرا نیز ارجاع داده خواهد شد.
وی در پایان نیز تاکید کرد: در راستای خدمات بهتر به شهروندان باید آبرسانی به روستاهایی که فاقد آب لوله‌کشی هستند بطور مستمر انجام  و چند عدد مخزن سیار نیز به روستاها اضافه شود.

کد خبر: 1614
  تاریخ خبر : 1402/04/11
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/04/12
 روابط عمومی
 735