گزارش تصویری

بررسی بحران کم آبی در شهرستان ها

مسائل کم آبی شهرستان های استان یزد در جلسه ی ویدیو کنفرانسی مدیر عامل شرکت با مدیران امور آبفای شهرستان ها و نماینده مدیریت بحران استانداری یزد بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ جلسه مدیریت بحران شرکت آبفای یزد به صورت ویدیو کنفرانسی با مدیران شرکت برگزارشد.
در این جلسه مدیران ابتدا گزارشی در خصوص روند تامین تجهیزات، توزیع و آبرسانی به شهرستان ها به ویژه در روستاها را ارائه کردند.
علمدار مدیر عامل شرکت نیز با تاکید بر اهتمام ویژه مدیران در مدیریت بحران آب در شهرستان و روستاهای استان گفت: خوشبختانه از نظر تجهیزات و منابع مالی در مواقع بحران کمبود خاصی وجود ندارد، بنابراین در این مواقع حساس هیچ بهانه از هیچ یک از مدیران مجموعه پذیرفته نیست.
وی در ادامه به راهکار های عبور از بحران کم آبی درآینده اشاره کرد و گفت: همچنین باید در مواقع بحران نیز از چاه های استیجاری و تانکر های آبی استفاده کرده تا به نوعی بحران را مدیریت کنیم.
علمدار اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش پرسنل و مدیران در شهرستان ها، شاهد زیر ساخت های صحیحی برای توزیع مناسب آب هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه تامین آب بر عهده شرکت آب منطقه ای است، افزود: توزیع آب اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب است که در تلاش هستیم با بهره گیری از پتانسیل های موجود عملیات آبرسانی به روستا ها را آسان کنیم.
مدیرعامل شرکت آبفا یزد همچنین در پایان از مدیران خواستار شد: انشعابات پر مصرف را شناسایی و به آن ها اخطار لازم را بدهند تا شاهد بحران کم آبی در فصل تابستان در استان یزد نباشیم.

کد خبر: 1606
  تاریخ خبر : 1402/04/07
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/04/10
 روابط عمومی
 696