گزارش تصویری

تامین آب پایدار در بخش گاریزات و کهدوئیه

علمدار از حفر و راه اندازی چاه آب در بخش گاریزات و کهدوئیه به منظور تامین منابع آب شرب و بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آبفای یزد گفت: در چند ماه اخیر جلسات متعددی با حضور مسئولین شهرستان تفت به منظور تامین آب پایدار در این شهرستان برگزار شد که در تلاش هستیم با اجرای مصوبات این جلسات تنش آبی در تفت را به حداقل برسانیم.

علمدار با بیان اینکه حفر چاه در بخش گاریزات و کهدوئیه ازجمله مصوبات این جلسات بود، افزود: انشاالله به زودی عملیات عمرانی حفر چاه به منظور تامین منابع آب شرب و بهداشتی در بخش گاریزات-کهدوئیه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در ادامه عنوان کرد: عملیات عمرانی پروژه بزرگ آب‌رسانی به روستاهای شهرستان تفت نیز پس از انعقاد قرارداد نهایی از سوی پیمانکار آغاز می شود تا روستاهای تفت نیز از آب انتقالی بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با تسریع و تسهیل در روند عملیات عمرانی پروژه‌های مصوب در حوزه تأمین و توزیع آب در بخش گاریزات با مشکلات کمتری روبرو شویم.

لازم به ذکر است که جلسه مدیریت تنش آبی بخش گاریزات با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، نماینده مردم شهرستان تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تفت، امام‌جمعه گاریزات –کهدوئیه، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار گاریزات و جمعی از دهیاران این بخش در شهر بخ برگزار شد.

کد خبر: 1575
  تاریخ خبر : 1402/03/21
 روابط عمومی
 802