گزارش تصویری

کاهش تنش آبی در برخی از روستاهای تفت

با تلاش جهادی و 24 ساعته کارکنان و پیگیری مدیرعامل شرکت آبفای یزد، بخش عمده‌ای از تنش آبی شهرستان تفت برطرف شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای یزد گفت: باتوجه‌به مشکل کم‌آبی در روستاهای دهشیر و نصرآباد شهرستان تفت، تأمین آب این دو روستا در اولویت کاری کارکنان شرکت آبفای یزد قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش جهادی و 24 ساعته کارکنان و پیگیری مدیران مجموعه خوشبختانه عملیات عمرانی خط انتقال آب به این دو روستا انجام و عمده مشکلات تنش آبی برطرف شد.
علمدار در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسه مدیریت تنش آبی در شهرستان تفت اشاره کرد و گفت: در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولانی استانی برگزار شد بر اجرای عملیات نصب تأسیسات، لوله‌گذاری، تعویض پمپ آب چاه و حفر و راه‌اندازی چاه جدید در این دو روستا تأکید شد.
وی در پایان اظهار کرد: باتوجه‌به شرایط اقلیمی و تنش آبی که در استان یزد با آن روبه‌رو هستیم انتظار می‌رود مردم قناعت‌پیشه یزد در امر صرفه‌جویی اقدامات لازم را انجام دهند.
گفتنی است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه نماینده مردم شهرستان تفت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و بخشدار تفت از روند اجرای عملیات عمرانی انتقال آب بازدید کردند.

کد خبر: 1574
  تاریخ خبر : 1402/03/20
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/21
 روابط عمومی
 822