گزارش تصویری

معرفی پژوهشگران برتر در سال ۱۴۰۱

واحد تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد پژوهشگران برتر سال ۱۴۰۱ را معرفی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ ابوالقاسم سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا یزد، گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات، پژوهشگران برتر در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.
وی با بیان اینکه ۲۲ مقاله به دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات ارسال شده است افزود: در مجموع ۳ مقاله از محمدعلی آراسته، محمدحسین عارف و مصطفی طباطبایی با محوریت مقاله علمی، امتیاز برتر را کسب کردند.
سهیلی نیا در ادامه اظهار داشت: در محور هدایت طرح‌های پژوهشی نیز آثار محمدشاه محمدی، حمید غنیمت و مصطفی فلاح زاده نیز به‌عنوان سه طرح برتر معرفی شدند.
وی عنوان کرد: همچنین در حوزه همکاری با دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات نیز مرضیه موسوی‌فرد، معین طباطبایی و اکبر صالحی نیز به‌عنوان افراد تأثیرگذار شناخته شدند.
سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد در پایان با اشاره به نخبه‌پروری در شرکت آبفا گفت: در محور ثبت اختراع نیز مصطفی فلاح زاده پژوهشگر شرکت با ثبت اختراع به‌عنوان مخترع برتر انتخاب شد.
گفتنی است واحد تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد با بررسی و شناسایی چالش‌های موجود در مسیر رفع آن‌ها با همکاری دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان استان، فعالیت می‌کند.

کد خبر: 1557
  تاریخ خبر : 1402/03/08
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/21
 روابط عمومی
 857