گزارش تصویری

پذیرش ۹ مقاله کارشناسان آبفای یزد در هفتمین کنفرانس ملی اطلاعات مکانی

۹ مقاله علمی - پژوهشی و کاربردی کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان یزد پس از ارائه در هفتمین کنفرانس ملی اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق، پذیرفته شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفا یزد گفت: در هفتمین کنفرانس ملی اطلاعات مکانی GIS ،کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان یزد ایده‌های برتر، نوین و پژوهشی خود را در قالب مقاله، کارگاه و پوستر ارائه کردند.
وی افزود: از ۱۳ مقاله ارائه شده، ۹ طرح به‌عنوان مقالات برتر پذیرفته شدند.
علمدار در ادامه اظهار کرد: در این همایش محمدعلی آراسته، نعیمه سادات منصوری، سید مصطفی طباطبایی، افسانه کوچه مشکی، محمدحسین عارف، و زینب کشمیری طرح‌های خود را در محورهای «نرم‌افزار و سامانه»، «راهبردی و مدیریت صنعت آب»، «بهینه‌سازی و اصلاح الگو مصرف»، «داده‌ها و پردازش داده‌ها» و «داده‌های مکانی و SDI آب» ارائه کردند. گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان یزد توانست در زمینه ارائه دستاوردهای GIS عنوان غرفه برتر را در هفتمین نمایشگاه جانبی کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق به دست آورد.
هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق، باهدف دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در ایران و جهان و البته تبادل تجارب در صنعت آب و برق کشور، دوم و سوم خردادماه سال جاری در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

کد خبر: 1559
  تاریخ خبر : 1402/03/08
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/21
 روابط عمومی
 762