گزارش تصویری

پاسخگویی به بیش از 36 هزار تماس مشترکین توسط مرکز 122 شرکت آبفا یزد

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا یزد گفت : در شش ماه نخست سال جاری مرکز ارتباط مردمی 122 به 36 هزار و 324 مورد تماس مشترکین پاسخ داده است .

محمد حسین شرعیاتی بیان کرد : از این تعداد تماس تلفنی 24 هزار و 305 مورد پاسخگویی،راهنمایی و پیگیری بوده که توسط این مرکز ثبت و انجام شده است .

شرعیاتی اظهارداشت : از ابتدای سال جاری تا کنون 12 هزار و 19 مورد حوادث آب و فاضلاب در سیستم پاسخگویی مرکز 122 ثبت و توسط واحد امداد این شرکت رفع شده است .

وی خاطر نشان کرد : این واحد به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان می باشد و ضمن خدمات رسانی و رفع حوادث آب و فاضلاب به عنوان پل ارتباطی مردم با شرکت، انتقادات ، پیشنهادات و شکایات آن ها را ثبت و در راه رفع آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد .

وی افزود : این مرکز هم چنین به منظور آگاهی از عملکرد پرسنل و نحوه رسیدگی به حوادث و درخواست های مردمی نسبت به نظرسنجی از شهروندان برای تعامل و ارتقای ارتباط متقابل با آنان، اقدام نموده است .

 

کد خبر: 123
  تاریخ خبر : 1394/07/22
 روابط عمومی
 839