گزارش تصویری

کسب رتبه برتر توسط کمیته نظام پیشنهادهای شرکت آبفا یزد

کمیته نظام پیشنهادهای شرکت آب و فاضلاب استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی سالیانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شد .

به گزارش روابط عمومی این شرکت، حمید رضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اهداء لوح سپاس از تلاش علی بقال زاده دبیرکمیته نظام پیشنهادهای آبفای یزد ، در راستای استقرار نظام پیشنهادها و دستیابی به میزان سرانه تعیین شده توسط وزارت نیرو قدردانی نمود .

در متن این تقدیر نامه آمده است : بی شک رشد و بالندگی سازمان های پویا بر مبنای استقرار نظام های مدیریت مشارکتی و حمایت مدیران و در سایه تلاش کارکنان خدوم سازمان امکان پذیر خواهد بود،بدینوسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی و استقرار نظام پیشنهادها و دستیابی به میزان سرانه پیشنهادهای تعیین شده توسط وزارت نیرو که در اثر تعهد،پایبندی و پیگیری های جنابعالی در دبیرخانه نظام پیشنهادها به دست آمده است ، قدردانی می گردد .

امید است درسال دولت و ملت،هم دلی و هم زبانی ، با اتکال به خداوند متعال و پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشور عزیزمان ، موفق و سرافراز باشید .

 

کد خبر: 128
  تاریخ خبر : 1394/07/28
 روابط عمومی
 1298