گزارش تصویری

مسابقات شنا ویژه فرزندان دختر کارکنان صنعت آب وبرق استان بر گزار شد

جشنواره سالیانه مسابقات شنا ی فرزندان دختر کارکنان صنعت آب وبرق استان یزد در استخر زنبق برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی نماینده ورزش شرکت آبفای استان یزد گفت :  در این دوره از مسابقات بیش از 50 نفر از فرزندان دخترکارکنان صنعت آب وبرق در 4 رده ی سنی و در سه ماده 25 و 50 متر کرال سینه ، 25 و 50 مترکرال پشت و 50 متر آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند .

محمدی با اشاره به نفرات برتر این رقابت ها اعلام کرد : در رده ی سنی زیر 10سال در ماده 25 متر کرال سینه ، هما متوسلیان از شرکت توزیع برق ، آینور میرجلیلی از توزیع برق و گلناز برزگری از آبفای شهری مقام اول تا سوم را کسب کردند .

در رده ی سنی زیر 10 سال در ماده 25 متر کرال پشت ، الناز نوری از توزیع برق ،زهرا شطرنجی و سحر کامرانی از آبفای شهری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند .

در رده ی سنی 13-10 سال در ماده 50 متر کرال سینه ، نازنین زهرا مزیدی از تولید برق و سهیلا دهقان از توزیع برق مقام اول مشترک ، سحر شهسواری از تولید برق مقام دوم و فروغ السادات گلشن از توزیع برق مقام سوم را کسب کردند .

در رده ی سنی 13-10 سال در ماده 50 متر کرال پشت، فاطمه مرادی از تولید برق ،راضیه چخماقی از توزیع برق و ساجده السادات حسینی از تولید برق به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند .

در رده ی سنی 17-14 سال 50 متر آزاد ، فاطمه شطرنجی و کیمیا مجتهد زاده از آبفای شهری مقام اول مشترک ،فخرالسادات طباطبایی از تولید برق مقام دوم و عاطفه کریمی از برق منطقه ای مقام سوم را کسب نمودند .

در رده ی سنی بالای 17 سال 50 متر آزاد الهه رضایی،زهره باقری و سیده سحر مصباح از آبفای شهری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند

 

 

 

کد خبر: 264
  تاریخ خبر : 1395/07/05
 روابط عمومی
 986