گزارش تصویری

استان یزد؛ میزبان مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران همکار و دانشجویان وزارت نیرو در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ضیاء زینی، دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران همکار و دانشجویان وزارت نیرو ۱۶ الی ۱۹ آذرماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

زینی افزود: این دوره مسابقات با هدف زمینه‌سازی برای تقویت فرهنگ نورانی نماز و قرآن، ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی، فضاسازی قرآنی در استان و پرورش استعدادهای قرآنی در یزد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که این مسابقات در شش بخش حفظ، قرائت(تحقیق)، قرائت(ترتیل)، مفاهیم، زبان‌آموزی و تحقیق موضوعی برگزار می‌شود گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات و میزبانی شایسته استان شش کمیته فنی، حفاظت، مالی و پشتیبانی، استقبال و تبلیغات و اطلاع رسانی تشکیل شده است.

زینی تصریح کرد: در این مسابقات نزدیک به ۴۰۰ نفر از سراسر کشور در رشته‌های ذکر شده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که از این تعداد ۲۴ نفر از استان یزد هستند.

کد خبر: 275
  تاریخ خبر : 1395/07/25
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/07/25
 روابط عمومی
 1060