گزارش تصویری

نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو معرفی شدند

نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی وزارت نیرو ویژه کارکنان،همسران همکار و دانشجویان صنعت آب و برق که در یزد برگزار شد معرفی شدند .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد در این دوره مسابقات در رشته قرائت تحقیق بخش برادران "سعید رفعتی" از قزوین، "محمدامین آبادیان" از فارس و "مجید یزدانی" از خراسان شمالی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش خواهران همین رشته "اعظم وحدتی‌فر" از کرمان، "مریم لسان" از خراسان رضوی و "فاطمه آقایی" از اصفهان هم به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

"مبین صحاف کاشانی" از مرکزی، "حمیدرضا رستمی" از خراسان شمالی و "محمدالهی" از قزوین در بخش برادران و "فاطمه سیفی" از لرستان، "زهرا اقتداری" از اردبیل و "شیرین زرنثار" از آذربایجان شرقی هم در بخش خواهران رشته قرائت ترتیل عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ خواهران، "ربابه زرین" از آذربایجان غربی، "راضیه سلیمی‌اتانی" از تهران و "فهمیه تنهایی" از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش برادران این رشته هم "علی فهیمی" از قم، "حسین دارابی" از مازندران و "مهدی اسماعیل‌زاده" از فارس رتبه‌های یک تا سه را کسب کردند.

نفرات برتر رشته مفاهیم در بخش برادران به ترتیب مهدی مومن مقدم از اردبیل، "محمدمسعود ناصر" از تهران و "علی حسنی" از زنجان و در بخش خواهران "صدیقه امیری‌نژاد" از کرمانشان، "خلود تارا" از تهران و "زینب پشتدار" از کهگیلویه و بویراحمد اعلام شدند.

"مجتبی ارغیایی" از خراسان رضوی، "امید گرایلی" از مازندران و "عبدالله نجفی" از مرکزی در بخش برادران و "سیده الهام عبدالصالحی" از همدان، "فاطمه فتاحی" از یزد و "فاطمه کاظمی گوکی" از کرمان هم به ترتیب در بخش خواهران رشته زبان آموزی رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش تحقیق موضوعی هم نفرات اول تا سوم بخش خواهران به ترتیب "مریم‌السادات سماک" از خوزستان، "زهره بندی" از مرکزی و "زهره کام‌شاد" از خراسان رضوی و در بخش برادران هم به ترتیب "اباصلت ابراهیمی" از اربیل، "محمدرضا اسماعیلی" از قم و "محمدرضا کیجا" از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 294
  تاریخ خبر : 1395/09/19
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/10/04
 روابط عمومی
 1003