گزارش تصویری

آغاز اجرای «طرح آب بان» در مدارس شهر یزد

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد از آغاز اجرای «طرح آب بان» در مدارس ابتدایی شهر یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد : محمد حسین شرعیاتی گفت : این طرح همزمان با یادگیری اولین واژه (الف ) توسط دانش آموزان مقطع اول ابتدایی آغاز تا آن ها  کلمه« آب » را به عنوان اولین کلمه پس از یادگیری واژه  الف بیاموزند .

شرعیاتی با اشاره به اهمیت آب به خصوص در شهر کویری یزد اظهار داشت : هدف ما از اجرای این طرح ، آشنایی کودکان به عنوان آینده سازان این کشور با ارزش آب و توجه به نحوه مصرف صحیح این مایه ی حیاتی می باشد .

وی اظهارداشت : همزمان با اجرای این طرح کارت هایی تحت عنوان « آب بان » برای کودکان تهیه شد تا به نوعی آن ها به عنوان حامیان آب در مدرسه ،منزل و ... خود را موظف به حفظ آب بدانند و فرهنگ صرفه جویی به کمک این کودکان در بین خانواده ها نهادینه شود .

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خاطرنشان کرد : در نظر داریم کارگاه های آموزشی ویژه معلمان برگزار تا آن ها هرچه بیش تر با وضعیت کمبود آب استان ، روش های نوین صرفه جویی و ... آشنا شده و بتوانند در آموزش دانش آموزان مؤثرتر عمل کنند .

شرعیاتی افزود : این طرح با همکاری آموزش و پرورش ، شرکت آبفای استان و هم چنین خلاقیت و اجرای معلم خوش ذوق خانم اسماعیلی ، صبح امروز در دبستان پسرانه یاوری آغاز شد .

کد خبر: 554
  تاریخ خبر : 1397/08/13
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/08/13
 روابط عمومی
 726